Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мерзликін О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Мерзликін О. В. 
Дослідницькі компетентності з фізики старшокласників: структура, рівні, критерії сформованості [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 709.706 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мерзликін О. В. 
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій підтримки навчальних досліджень у профільному навчанні фізики [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін, П. В. Мерзликін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 58-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_7
Наведено результати комплексного аналізу досвіду використання засобів ІКТ підтримки наукових і навчальних фізичних досліджень у профільному навчанні фізики. Виокремлено класи засобів ІКТ підтримки навчальних фізичних досліджень, віртуалізація яких створює умови для їх використання за однією з моделей надання хмаринних послуг. Для кожного з виокремлених класів наведено найбільш поширені програмні засоби ІКТ і приклади їх використання у фізичних дослідженнях. Показано перспективи подальших досліджень проблеми використання хмаринних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у процесі профільного навчання фізики.Приведены результаты комплексного анализа опыта использования ИКТ поддержки научных и учебных физических исследований в профильном обучении физике. Выделены классы ИКТ поддержки учебных физических исследований, виртуализация которых создает условия для их использования по одной из моделей предоставления облачных услуг. Для каждого из выделенных классов приведены наиболее распространенные программные средства ИКТ и примеры их использования в физических исследованиях. Показаны перспективы дальнейших исследований проблемы использования облачных технологий как средства формирования исследовательских компетенций старшеклассников в процессе профильного обучения физике.The results of complex analysis of the ICT usage experience for scientific and educational physics researches support in profile physics learning are presented in the paper. The classes of ICT for educational physics researches support are distinguished. Virtualization of these ICT classes creates the conditions for using them by some cloud service model. The most common ICT software and examples of their using in physics researches are shown for each distinguished class. The prospects of further researches on problem of using cloud technologies as tools of research competences formation of high school students in profile physics learning are highlighted.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.461 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мерзликін О. В. 
Хмаро орієнтовані електронні освітні ресурси підтримки навчальних фізичних досліджень [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 49, вип. 5. - С. 106-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_49_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мерзликін О. В. 
Навчальні дослідження у курсі фізики профільної школи: компетентнісний підхід [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_27
Розглянуто місце, яке займають навчальні дослідження в шкільному курсі фізики на рівні стандарту, на академічному та на профільному рівнях. Виділено форми реалізації шкільних навчальних досліджень з фізики та завдання, які вони розв’язують. Визначено етапи навчального дослідження та його відмінності від наукового дослідження. Розглянуто способи активізації дослідницької діяльності учнів: запровадження елективних курсів; виконання мікрослідів; розв’язування експериментальних задач; узагальнювальні дослідні роботи; домашній фізичний експеримент; метод проектів. Зроблено висновки щодо складових системи дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні фізики та окреслено напрями подальших досліджень.Рассмотрено место учебных исследований в школьном курсе физики на уровне стандарта, академическом и профильном уровнях. Выделены формы реализации школьных учебных исследований по физике и задачи, которые они решают. Определены этапы учебного исследования и его отличия от научного исследования. Представлены способы активизации исследовательской деятельности учащихся: введение элективных курсов; выполнения микроопытов; решения экспериментальных задач; обобщающие исследовательские работы; домашний физический эксперимент; метод проектов. Сделаны выводы относительно составляющих системы исследовательских компетентностей учащихся в профильном обучении физике и обозначены направления дальнейших исследований.The position which is occupied by educational researches in school physics at the level of standard, academic and profile levels thesis considered. The forms of school educational experiments realization and tasks that they solved had been picked out. The stages of educational research and its differences from scientific research had been determined. The ways to improve pupils' research had been examined. This ways are: introduction of elective courses; performing micro-researches; solving experimental problems; generalizing research works; home physical experiments; project method.
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.512 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Мерзликін О. В. 
Модель формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні фізики [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мерзликін О. 
Наступність та неперервність формування дослідницьких компетентностей старшокласників та студентів у навчанні фізики [Електронний ресурс] / О. Мерзликін, Ю. Єчкало // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2014. - Вип. 6(2). - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2014_6(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.57 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Мерзликін О. 
До визначення поняття "Дослідницькі компетентності старшокласників з фізики" [Електронний ресурс] / О. Мерзликін // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(2). - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(2)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 665.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мерзликін О. В. 
Результати впровадження методики використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетент­ностей старшокласників у процесі профільного навчання фізики [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін // CTE Workshop Proceedings. - 2015. - Vol. 3. - С. 342-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2015_3_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.971 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Мерзликін О. В. 
Електронний журнал як засіб моніторингу рівня сформованості дослідницьких компетентностей учнів з фізики [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін // CTE Workshop Proceedings. - 2014. - Vol. 2. - С. 322-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2014_2_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.424 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мерзликін О. В. 
Перспективи використання хмарних технологій у шкільному навчальному фізичному експерименті [Електронний ресурс] / О. В. Мерзликін // CTE Workshop Proceedings. - 2013. - Vol. 1. - С. 134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2013_1_76
Попередній перегляд:   Завантажити - 58.913 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського